Swinnen NV zoekt een BOEKHOUDER & HR OFFICER(M/V)
Jobinhoud
Boekhouding
- Algemene en analytische boekhouding A-Y
- Controle facturen en Inboeken van aan- en verkoopfacturen, bank
- Opvolging van betalingen van leveranciers/klanten.
- Financiële rapportering en kostenanalyse.
HR
- Aanwerving en introductie van nieuwe werknemers.
- Maandelijkse loonverwerking.
- Organiseren van opleidingen en aanvragen van subsidies.
- Algemene personeelsadministratie.
Allround
- Office management, opvolging van het wagenpark, verzekeringsdossier etc.
- Financiële ondersteuning projectleiders en calculatie.
- Administratieve ondersteuning van de preventieadviseur.
Jouw profiel
- Je bent in het bezit van minimum een bachelor diploma of gelijkwaardig door relevante
ervaring en minstens 5 jaar ervaring. - Je spreekt vloeiend nederlands.
- Je kan zelfstandig en discreet werken.
- Je bent flexibel en kan gemakkelijk omschakelen tussen verschillende taken.
- Je kan vlot met een PC werken en hebt ervaring met Office-toepassingen.
Kennis van BouwOffice (KPD) is een pluspunt.
Ons aanbod
- Een functie met veel verantwoordelijkheid en variatie in een dynamische en jonge
omgeving. - Een aantrekkelijk salaris aangevuld met extralegale voordelen (32 dagen vakantie
maaltijdcheques, ecocheques, eventueel netto vergoeding, hospitalisatieverzekering,
firmawagen)
Solliciteren voor deze vacature