Vacature Swinnen

Swinnen NV zoekt een BOEKHOUDER & HR OFFICER(M/V)


Jobinhoud

Boekhouding

  • Algemene en analytische boekhouding A-Y
  • Controle facturen en Inboeken van aan- en verkoopfacturen, bank
  • Opvolging van betalingen van leveranciers/klanten.
  • Financiële rapportering en kostenanalyse.

HR

  • Aanwerving en introductie van nieuwe werknemers.
  • Maandelijkse loonverwerking.
  • Organiseren van opleidingen en aanvragen van subsidies.
  • Algemene personeelsadministratie.

Allround

  • Office management, opvolging van het wagenpark, verzekeringsdossier etc.
  • Financiële ondersteuning projectleiders en calculatie.
  • Administratieve ondersteuning van de preventieadviseur.

Jouw profiel

  • Je bent in het bezit van minimum een bachelor diploma of gelijkwaardig door relevante
    ervaring en minstens 5 jaar ervaring.
  • Je spreekt vloeiend nederlands.
  • Je kan zelfstandig en discreet werken.
  • Je bent flexibel en kan gemakkelijk omschakelen tussen verschillende taken.
  • Je kan vlot met een PC werken en hebt ervaring met Office-toepassingen.
    Kennis van BouwOffice (KPD) is een pluspunt.

Ons aanbod

  • Een functie met veel verantwoordelijkheid en variatie in een dynamische en jonge
    omgeving.
  • Een aantrekkelijk salaris aangevuld met extralegale voordelen (32 dagen vakantie
    maaltijdcheques, ecocheques, eventueel netto vergoeding, hospitalisatieverzekering,
    firmawagen)

Solliciteren voor deze vacature